Thursday, September 5, 2013

Ultimele carti citite

Pentru ca nu am mai postat de ceva timp nimic despre carti, am sa scriu astazi despre ultimele doua carti citite. Amandoua le-am imprumutat de la o prietena si ma bucur mult ca am facut-o. Mai am inca doua luate de la ea care isi asteapta randul.

Prima este “Dhyanna Printesa Daca”

Pentru mine a fost o carte putin cam greoaie de citit, stilul nu este tocmai unul preferat de mine, insa este o carte in care gasesti o sumedenie de informatii despre cultura, traditiile, “zeii” dacilor. Aparent poate parea o lucrare de beletristica, autorul dand dovada de o imaginatie foarte bogata. Totusi, nu cred ca acesta este cazul aici. Bineinteles, nu pot spune ca un anumit procent este real si un anumit procent nu este pentru ca nu detin aceasta cunoastere. Insa in paginile de sfarsit am gasit ceva foarte apropiat de sufletul meu, ceva despre care imi “aminteam” si eu, candva. Ca atare, pentru mine a fost cat se poate de autentic. Si cred ca in cele din urma la aceasta se reduce totul: daca te regasesti, fie si doar intr-o fraza din carte, atunci aici se afla raspunsul realitatii celor prezentate in ea.

As putea spune ca acelasi lucru se aplica si celei de a doua carti, care trebuie sa recunosc, a fost mult mai aproape de sufletul meu.

Sper ca intr-o zi sa am onoarea sa il cunosc pe autorul acestei carti. Mi se pare a fi un spirit extraordinar cel care a reusit sa aduca in realitatea noastra aceste “legi” si cunostinte uitate de cei mai multi dintre noi.

Cartea te pune pe ganduri, iti deschide porti, iti da indicii catre alte lumi… interioare. Te provoaca sa-ti explorezi propriile dimensiuni si iti creeaza o sete de a sti mai mult: despre tot ceea ce te inconjoara, despre tine insuti. Despre aceasta carte nu voi scrie prea multe, cu toate ca ar fi multe idei de transpus, insa cred ca cel mai bine las pe fiecare sa o exploreze pentru ca este un intreg univers cuprins in filele acestei lucrari pe care o recomand cu mult drag.

Legile lui Zamolxe, legi universale, legi ale Pamantului, legi ale Omului, legi ale “Focului cel Viu si Vesnic”.


No comments:

Post a Comment