Thursday, September 5, 2013

Iluzii – Aventurile unui Mesia reticent

Acesta

este testul

care iti permite sa afli

daca misiunea ta pe Pamant

s-a incheiat:

Daca esti inca in viata,

nu s-a incheiat.

Astazi am citit “Iluzii – Aventurile unui Mesia reticent” de Richard Bach. Cartea mi-a fost recomandata  de medicul stomatolog la care merg si cu care schimb impresii despre cartile citite si ne mai recomandam carti intre timpul necesar anesteziei sa isi faca efectul si intarirea materialului cu care lucreaza. Eram terorizata de cabinetele stomatologice inainte, acum ma duc cu drag.

Daca as fi putut, as fi copiat toata cartea lui Richard Bach aici. Atat de mult mi-a placut si mi se pare ca i-as face o nedreptate redand doar un pasaj – citatul de mai sus se afla pe spatele copertii.  Unora poate cartea le va parea o simpla lucrare beletristica, in timp ce altii vor gasi ceva mult mai profund printre randuri si poate ii va schimba, poate ii va ajuta in cautarea sinelui si a adevarului suprem, in a deveni la randul lui/ei “Maestru”.

Este o carte pe care cu siguranta o veti citi la “momentul potrivit”, care cu siguranta va veni singura la voi, atrasa fiind de cautarea Sinelui, in incercarea spiritului de a va reaminti cine sunteti cu adevarat. Am sa inchei aici, parandu-mi chiar ca am spus prea mult. Aceasta este o carte care merita descoperita fila cu fila, nu citind un rezumat.

 

No comments:

Post a Comment