Friday, June 21, 2013

Eu sunt...

„Viaţa este o joacă. O joc. Dacă respiraţia îmi dă viaţă, atunci inspir cu toată fiinţa mea. Dacă iubirea îmi aduce lumină, atunci mă înec în ea. Dacă râsul îmi aduce stele, atunci râd cu toată lumea. Dacă lacrimile mă purifică, atunci plâng în fiecare zi. Dacă durerea îmi aduce noi dezvăluiri şi cunoaştere, atunci o simt.
 Sunt vântul – liberă, uşoară, trecând prin vieţile oamenilor, lăsând o mângâiere. Sunt apa, trecând prin oameni, cunoscând fiecare celulă a corpurilor lor ca şi cum ar fi ale mele. Sunt focul, aprinzând pasiuni şi iubiri care aduc creaţie şi o nouă viaţă. Sunt pământul, dându-le stabilitate, ceva de care să se sprijine când se simt pierduţi. Sunt iubirea pe care o împart şi o simt. Eu sunt în ei, astfel încât să fiu înconjurată de emoţii, căldură şi mângâieri, râsete şi lacrimi.
 EU SUNT TOTUL.
 EU SUNT.”

Zandra – “In Oglinda”

No comments:

Post a Comment